יש לך פוסט או רילס נהדר באינסטגרם שאתה רוצה שיותר אנשים יראו?
האם אתה מחפש להגביר את המעורבות בפוסטים הקיימים שלך ?
אם עניתם בחיוב על אחת מהשאלות הללו, אז אולי הגיע הזמן לקדם את הפוסטים והרילס שלכם. קידום פוסט באינסטגרם הוא דרך מצוינת להציג את התוכן שלך בפני יותר אנשים. לגרוף לייקים, תגובות ושיתופים יקרים.
בפוסט זה, ניתן לכם כמה טיפים כיצד לקדם פוסטים באינסטגרם להשגת הגעה והשפעה מקסימלית. בנוסף, כמה טיפים סודיים בתעשייה שלא תקבלו בשום מקום אחר.
בואו נתחיל!
שיפורי אינסטגרם ופוסטים מקודמים הם סוג של פרסום באינסטגרם . תהיה לך את היכולת למקד לקהל שלך לפי עניין, מיקום ועוד.
היתרון בקידום הפוסט שלך הוא שאתה יכול להגיע לקהל גדול יותר ולקבל יותר מעורבות בפוסטים שלך, מה שיכול להוביל ליותר עוקבים. פוסטים מקודמים באינסטגרם גם נותנים לך תובנות לגבי ביצועי התוכן שלך ומי רואה אותו, מעבר לקהל הרגיל שלך בלבד.
אילו סוגי פוסטים באינסטגרם אתה יכול להגביר?
אתה יכול לשפר כל סוג של פוסט באינסטגרם, כולל:
- תמונות
- סרטונים
- רילס
- סטורים
- פוסטים עם תגי מוצר
פוסטים מוגברים יופיעו בסטוריז או בכרטיסייה חקור. אם יש לך חשבון אינסטגרם מקצועי וקידום זמין, תראה Boost Post כאפשרות כשאתה מעלה פוסט לעדכון שלך.
היתרונות של קידום פוסט באינסטגרם
אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים . מתוך אותם משתמשים, 90% עוקבים אחר חשבונות עסקיים , מה שנותן לך הזדמנות להגיע לקהל בעל מוטיבציה גבוהה .
נוסף על כך, לאינסטגרם יש שיעורי מעורבות גבוהים עם פוסטים של כ-1.94% בממוצע. לעומת זאת, לפייסבוק ולטוויטר יש שיעורי מעורבות של 0.07% ו -0.18% .
קידום התוכן שלך באינסטגרם יכול לעזור לך להגיע לקהל גדול יותר. לקבל יותר מעורבות ולעודד אנשים לנקוט בפעולה על הפוסטים שלך.
יש כמה סיבות שאולי תרצו לקדם פוסט באינסטגרם:
- כדי להגביר את המודעות למותג: אם אתה מנסה להגיע לאנשים חדשים שסביר להניח שיתעניינו במוצרים או בשירותים שלך, קידום פוסט הוא דרך מצוינת לעשות זאת.
- כדי לקבל יותר מעורבות: פוסטים מקודמים יכולים לעזור לך לקבל יותר לייקים, תגובות ושיתופים, מה שיכול להוביל לטווח אורגני ולעוקבים חדשים.
- כדי להביא תנועה לאתר שלך: אם אתה מקדם פוסט עם קישור לאתר שלך, אתה יכול לעקוב אחר כמה אנשים לוחצים על האתר שלך. פוסטים מקודמים יכולים גם להוביל ליותר מכירות או הרשמות.
- כדי להגיע לקהל היעד שלך ביעילות: המיקוד של אינסטגרם מאפשר לך לבחור מי יראה את הפוסט המקודם שלך. אתה יכול למקד לפי מיקום, גיל, מין, תחומי עניין ועוד כדי להגיע טוב יותר ללקוחות מתעניינים.
- כדי לאסוף נתונים על אסטרטגיות שיווק: כל פוסט מוגבר יגיע עם נתונים על הביצועים שלו. אתה יכול להשתמש במדדים האלה כדי לראות מה עובד ולהתאים את האסטרטגיות שלך בהתאם.
איך לקדם פוסט באינסטגרם
כדי לקדם או להגביר פוסט באינסטגרם, תצטרך חשבון אינסטגרם מקצועי פעיל . לאחר שתהיה לך הגדרה זו, בצע את השלבים הבאים.
1. עבור לעדכון האינסטגרם שלך ולחץ על הפוסט שאתה רוצה להגביר. לאחר מכן, לחץ על Boost . זכור, אינסטגרם ממליצה רק להגביר פוסטים עם תמונות קטנות מ-8 MB כדי להבטיח את האיכות הטובה ביותר.
2. לאחר מכן, מלא פרטים על המודעה שלך כמו יעד, קהל, תקציב ומשך זמן . המטרה היא התוצאות שאתה מקווה לראות מהמודעה הזו בעוד שהקהל הוא שאליו אתה רוצה להגיע עם המסר שלך. התקציב הוא כמה אתה מוכן להוציא על מודעה זו ביום. משך הזמן הוא כמה זמן אתה רוצה שהמודעה שלך תוצג.
3. לאחר שתסיים את השלבים האלה, לחץ על הבא . אם עדיין לא חיברת את חשבון האינסטגרם שלך לדף פייסבוק, תתבקש לעשות זאת כעת. בחר חשבון קיים או לחץ על דלג כדי להמשיך הלאה.
4. השלם את הפוסט המוגבר שלך על ידי לחיצה על Boost post תחת סקירה.
משם, המודעה שלך תישלח לאינסטגרם לבדיקה ותתחיל לפעול לאחר אישורה.
עלות קידום פוסט באינסטגרם
אחד היתרונות הגדולים ביותר של קידום פוסטים באינסטגרם הוא שהעלות תלויה לחלוטין בך . פוסטים מקודמים יכולים לעלות רק $0.50 לקליק. אתה יכול להגדיר תקציב יומי כך שלעולם לא תוציא יותר ממה שאתה מרגיש בנוח איתו.
אם אינך בטוח באיזה סוג תקציב להשתמש עבור הפוסט המקודם שלך, נסה להגדיר טיוטת קמפיין במנהל המודעות שלך באינסטגרם. כאן, תוכל לראות מדדים של הגדרת קהל ותוצאות יומיות משוערות. הן שיתנו לך מושג אם הגדרות התקציב שלך יספיקו כדי להגיע לקהל היעד שלך.