היתרונות של שימוש בצ'אטבוט רב לשוני למסחר אלקטרוני

צ'אטבוט בדיגיטל

תוכן עניינים

צ'אט בוט רב לשוני מספק לקונים מקוונים צ'אט חי ותמיכה אוטומטית בשפה המועדפת עליהם.
סוחרים מתמודדים כעת עם יותר תעבורה לאתר מתמיד ומחפשים דרכים לתקשר עם כמות גדולה יותר של לקוחות מקוונים ולשרת בצורה טובה יותר.

וכאן נכנסים לתמונה צ'אטבוטים רב-לשוניים, שעוזרים לסוחרים ליצור קשר עם לקוחות באינטרנט. באמצעות שיחות מותאמות אישית, רלוונטיות להקשר, כמעט בכל שפה.

בואו נצלול למה חשוב לסוחרים להציע חוויות לקוח מותאמות אישית באינטרנט וכיצד ניתן להשיג זאת באמצעות צ'אטבוטים של בינה מלאכותית מרובת שפות.

מהו צ'אט בוט רב לשוני?

צ'אט בוט רב לשוני מספק לקונים מקוונים צ'אט חי ותמיכה אוטומטית במספר שפות באמצעות אפליקציות הודעות כגון Facebook Messenger או באתרי אינטרנט. הוא משתמש בבינה מלאכותית כדי לענות על שאלות ולבצע משימות פשוטות בשפה המועדפת על הלקוח. עבור מותגים הפועלים במספר גיאוגרפיות או אזורים עם מספר שפות מדוברות, יכולות צ'אט רב לשוניות הן חובה.

מותגים יכולים ליישם צ'אטבוטים רב לשוניים לעסקים בכמה דרכים. הם יכולים ליצור צ'אט בוט נפרד לכל שפה שהם תומכים בהם, להשתמש ב-Google translate. או לשתף פעולה עם פלטפורמת צ'אטבוט בינה מלאכותית כמו Heyday שיש לה יכולות רב לשוניות מובנות. לקוחות כמו Merci Handy משרתים לקוחות הן בצרפתית והן באנגלית באמצעות הצ'אטבוט של Heyday – אין צורך במתרגם!

במקום לבנות צ'אטבוט חדש ברשת עבור כל אזור שבו אתה מוכר. השימוש בצ'אט בוט יחיד עם יכולות רב לשוניות הוא גם פחות זמן רב לפריסה וגם ניתן להרחבה אם תחליט להתרחב לשווקים חדשים. צ'אט רב לשוני הוא אחד היסודות של אסטרטגיית מסחר חברתי יעילה וניתנת להרחבה.

כיצד פועלים צ'אטבוטים רב לשוניים?

לצ'אטבוטים רב לשוניים יש יכולות זיהוי שפות כדי לשרת טוב יותר את הלקוחות. לדוגמה, אם לקוח מתקשר עם הצ'אטבוט בצרפתית, הצ'אטבוט יספק תמיכת לקוחות בצרפתית. אבל אם הלקוח הבא של אותו צ'אט בוט ישאל שאלה באנגלית, אז הצ'אט בוט יענה באנגלית.

בניית בוט רב לשוני תעזור לך לספק תמיכה רב לשונית ללקוחות בכל רחבי העולם.

יתרונות של שימוש בצ'אט בוט רב לשוני

ישנן סיבות רבות לכך שהצוות שלך צריך לחשוב על שימוש בצ'אטבוט AI רב לשוני. במיוחד אם יש לך טביעת רגל בינלאומית קיימת או מתוכננת.

מעבר ליתרונות הבסיסיים של שימוש בצ'אט מונחה בינה מלאכותית. כולל שירות לקוחות 24/7, ניהול תמיכת לקוחות מרכזי ותשובות אוטומטיות לשאילתות הזמנות ושאלות נפוצות. צ'אט רב לשוני משפר את המדרגיות של העסק שלך ומשפר את חווית הקנייה בשירות עצמי של הלקוח. יותר. כדי להקל על הדברים, פירקנו את היתרונות של צ'אטבוטים רב לשוניים לארבע קטגוריות:

  • מעורבות לקוחות
  • פוטנציאל מכירות
  • נאמנות לקוחות
  • יתרון תחרותי

1. הגבר את מעורבות הלקוחות

מה הסיכוי שתתקשר עם מישהו אם שניכם לא מדברים באותה שפה?
היתרון הראשון של פנייה לצ'אט חי רב לשוני הוא בכך שהוא יוצר חוויה טובה יותר עבור הלקוח שלך ומגביר את המעורבות. על ידי התאמה לשפת התקשורת המועדפת עליהם. הלקוחות יכולים לקבל את המידע שהם צריכים מהר יותר. מה שגורם לחוויית קנייה טובה יותר.

הסר כל חיכוך בחוויית הלקוח שלך, החל בתקשורת בתנאים שלו ובשפה המועדפת עליהם. מובן מאליו שתקשורת עם לקוחות מייעלת בצורה יעילה יותר את התמיכה. והמכירות – יתרון עבור קונים עתירי זמן וסוכני מכירות ותמיכה כאחד.

2. הגדלת פוטנציאל המכירות

זה לא סוד בקרב קמעונאים וצוותי השיווק שלהם שמגע אישי עוזר לזכות ולשמר לקוחות נוספים. למעשה, 80% עצום מהקונים נוטים יותר לבצע רכישה ממותגים המציעים חווית מסחר מותאמת אישית בחנות או מסחר אלקטרוני.
על ידי שילוב טכנולוגיית צ'אט רב לשונית באסטרטגיית התקשורת של הלקוחות שלך, אתה והצוות שלך יכולים להפיק את המרב מהדינמיקה הזו. על ידי מתן מענה לשאלות הלקוח שלך בשפתו, וגם להציע להם המלצות מוצר רלוונטיות.

72% מהקונים נוטים יותר לקנות מוצר אם הוא יוצג להם בשפת האם שלהם.
כמה צ'אטבוטים של AI יכולים להשתלב אוטומטית עם קטלוג המלאי שלך. כך יכולים לעזור ללקוחות שלך למצוא את המוצר שהם מחפשים. כמו גם פריטים אחרים שעשויים לעניין אותם. באמצעות הבנת שפה טבעית (NLU), הצ'אטבוט יכול לאתר מילות מפתח שהלקוחות משתמשים בהם בשיחה. ואז מגיש להם את המוצרים או השירותים המוצעים הקשורים למילת המפתח הזו.

3. שפר את נאמנות הלקוחות

אתה והצוות שלך יודעים שלמרות שמשיכת לקוחות חדשים היא תמיד בראש סדר העדיפויות. חשוב לא פחות לטפח קשרים טובים עם קהל הלקוחות הקיים שלך.

צ'אט רב לשוני יכול לעזור להגביר את נאמנות הלקוחות. על ידי טיפוח קשרים עשירים יותר בין לקוחות, חנויות מקומיות וסוכני התמיכה והמכירות שלהם.

צ'אט עם הלקוחות שלך בשפת הבחירה שלהם מוביל באופן טבעי לתקשורת ברורה יותר. שהיא מניע מרכזי לתקשורת אפקטיבית – הבסיס לאסטרטגיית מסחר שיחתית.

4. הבטח את היתרון התחרותי שלך

עסקים בכל קשת הקמעונאות מגבירים את פלטפורמות המסחר האלקטרוני שלהם. כדי לענות על הביקוש הגובר לקניות מקוונות ולהישאר רווחיים מאז תקופת הקורונה.

ככל שנוף המסחר האלקטרוני מתרחב, חשוב מתמיד לסוחרים לבדל את עצמם מהמתחרים. מתן שירות בזמן אמת ללקוחות בשפה המועדפת עליהם יכול להעצים את חווית הלקוח של קמעונאי. כך לתת להם יתרון על פני המתחרים.

יש גם יתרונות חסכוניים בהצעת צ'אט רב לשוני-לדוגמה, שילוב של צ'אט בוט עם תכונת תרגום אוטומטי זול משמעותית מהרחבת צוות תמיכת הלקוחות שלך לכלול סוכנים דו-לשוניים או רב-לשוניים. זה גם חוסך לסוכני שירות הלקוחות הקיימים שלך זמן על ידי אוטומציה של תהליך התרגום. זה מעניק להם יותר הזדמנויות לטפל בשאילתות לקוחות בעלות ערך גבוה.

אחרון חביב, צ'אטבוטים רב לשוניים בנויים לפי קנה מידה. אם למותג שלך יש תוכניות התרחבות גלובליות באופק, שירות לקוחות בשפת האם שלהם הוא חובה. כל מיקום קמעונאי חדש שיש לו דומיין אתר ייעודי, Google לעסק שלי (GMB) או דף פייסבוק יכול להשתלב בקלות עם פלטפורמת AI לשיחות.

לשבור את מחסום השפה

שפה היא מחסום ידוע, הן בחברותא והן בעסקים. לגור בעיר דו-לשונית כמו מונטריאול, קנדה, זה יהיה משהו שנתקלים בו על בסיס יומי. אתה אומר "בונז'ור", מישהו מגיב ב"שלום", וזה יכול להיות מסובך לדעת לאן להמשיך משם.

בסביבה קמעונאית, הצורך בשירות רב לשוני הוא חיוני לשירות הלקוחות ולהקל עליהם. למרבה המזל, עם טכנולוגיות התרגום של היום וצ'אטבוטים רב-לשוניים המופעלים על ידי בינה מלאכותית, כל מחסומי שפה שלקוח מתמודד איתו בזמן קניות מקוונות אינם בלתי עבירים.

לדוגמה, אם המותג שלך הוא עסקאות בחלקים של צפון אמריקה ואירופה, צ'אט בוט רב לשוני מבטיח שלקוחות יקבלו תמיכה בשפת הבחירה שלהם. בין אם הם נמצאים בספרד, גרמניה, קנדה או בכל מקום אחר. זה אולי נראה מובן מאליו. אבל, אנגלית היא עדיין ברירת המחדל להרבה פתרונות צ'אטבוטים גלובליים. שיכולים להיות מגבילים במקרה הטוב ומנוכרים במקרה הרע.

מאמרים נוספים :

תוכן עניינים

מאמרים נוספים: