מתחילים טריים בחברתיים או סתם מנסים לבנות את המותג המקוון שלכם? אתה בטח תוהה איך להשיג יותר עוקבים באינסטגרם.
ולא, אנחנו לא מתכוונים לקנות עוקבים או להשתמש בבוטים. הטריקים האלה עשויים להגביר את ספירת העוקבים שלך לזמן קצר, אבל הם לא יעשו לך טובה לטווח ארוך.
הסיבה לכך היא שהעוקבים היחידים בעלי ערך באינסטגרם הם אנשים אמיתיים שאכפת להם מהמותג שלך ועוסקים בו.
עיין במדריך המעמיק שלנו כדי ללמוד כיצד להגדיל עוקבים באינסטגרם באופן אורגני.
הנח את התשתית
יש לך אסטרטגיית שיווק מתחשבת באינסטגרם
אם אתה רוצה להיות יעיל בתחום החברתי, אתה צריך תוכנית ברורה.
השגת יותר עוקבים באינסטגרם היא מטרת התחלתית מצוינת. אבל עוקבים לבדם לא ייצרו חשבון אינסטגרם מצליח. המטרה שלך צריכה להיות חלק מתוכנית גדולה יותר שמתחברת לאסטרטגיה העסקית וליעדי השיווק החברתי שלך .
חשבו על הסיבות לכך שאתם רוצים יותר עוקבים באינסטגרם. מה אתה באמת מקווה להשיג? אולי אתה רוצה:
- להגביר את המודעות למותג
- להגביר את מכירות המוצרים
- להביא תנועה לאתר שלך
שמירה על התמקדות ביעדים המכוונים העסקיים הללו תעזור לשמור על עקביות בחשבון האינסטגרם שלך. זה יעזור לך לספר סיפור מותג משכנע שפונה למבקרי פרופיל חדשים ועוזר לבנות (ולשמור) קהל עוקבים נאמן.
הגדירו את קהל היעד שלכם
שאל את עצמך כמה שאלות לגבי מי אתה מנסה להגיע:
- איפה הם גרים?
- מה העיסוק שלהם?
- מתי וכיצד הם משתמשים באינסטגרם?
- מהן נקודות הכאב והאתגרים שלהם?
התשובות לשאלות אלו יעזרו לך ליצור תוכן כדי להתחבר לאנשים באינסטגרם שסביר להניח שיתנו לך מעקב. הם גם יעזרו לך לספק באופן עקבי תוכן שישאיר את הקהל שלך מעורב לטווח הארוך.
צור סיפור מותג עקבי ואסתטי
אולי אתה רוצה להשוויץ איך המוצר שלך עשוי.הצג המותג שלך על ידי שיתוף נקודת מבט של אחד העובדים. מותג שאיפה עשוי להציג את סגנון החיים או ההישגים של הלקוחות שלך. חשוב לשמור על קול מותג עקבי, אישיות ומראה.
הפוסטים שלך צריכים להיות ניתנים לזיהוי בקלות במבט אחד. חשבו על רשת האינסטגרם שלכם כעל יחידה אחת מגובשת. אתה תמיד יכול להשתמש בסיפורי אינסטגרם כדי לשתף תוכן שלא ממש מתאים למראה והתחושה של הפיד הראשי שלך.
גם המוצרים שלך לא חייבים להיראות אותו הדבר. השתמש בסטיילינג כדי להעניק לרשת שלך מראה ותחושה עקביים.
השתמש במילות מפתח כדי להופיע בחיפושים
לפני שאנשים יוכלו לעקוב אחריך באינסטגרם, הם צריכים למצוא אותך. אבל לא כל הטקסט באינסטגרם ניתן לחיפוש. רק שני שדות באינסטגרם תורמים לתוצאות החיפוש: שם ושם משתמש.
שם המשתמש שלך הוא הידית שלך באינסטגרם. זה צריך להיות עקבי עם הידית שבה אתה משתמש ברשתות חברתיות אחרות מכיוון שזה גם מקל על אנשים למצוא אותך. השתמש בשם המותג שלך או בווריאציה של השם שלך שסביר להניח שאנשים ישתמשו בחיפוש אחר המותג שלך.
השם שלך יכול להיות כל מה שתרצה, עד 30 תווים. אינך רוצה להוסיף מילות מפתח, אבל הכללת מילת המפתח הרלוונטית ביותר שלך בשדה השם יכולה להקל עליך למצוא.
בצע אופטימיזציה של הביוגרפיה והפרופיל שלך באינסטגרם
שני שלישים מהביקורים בפרופיל העסקי באינסטגרם הם של אנשים שאינם עוקבים. אם הביוגרפיה והפרופיל שלך ישכנעו אותם ללחוץ על כפתור המעקב, אותם מבקרים עשויים להפוך לעוקבים.
הפרופיל שלך כולל את שדות השם ושם המשתמש שלך (המוזכרים למעלה), האתר שלך והביוגרפיה שלך.
הביוגרפיה שלך יכולה להכיל עד 150 תווים, אז נצל את המרב. העבירו את זהות המותג שלכם והראו למבקרים חדשים מדוע עליהם לעקוב אחריכם. לאיזה תוכן הם יכולים לצפות?
אם יש לך חשבון מקצועי (עסק או יוצר), תוכל לכלול מידע נוסף בפרופיל שלך, כמו פרטי הקשר שלך, סוג העסק והמיקום.
צור תוכן נהדר
עיצוב רשת אינסטגרם מהממת
בטח, זה אולי נראה מובן מאליו, אבל זה קריטי כשחושבים על השגת עוקבים באינסטגרם. כל פוסט ברשת האינסטגרם שלך חייב להיות איכותי ומושך חזותית.
כאשר משתמשים חדשים מבקרים בפרופיל שלך, התוכן אמור לגרום להם לרצות לראות עוד (וללחוץ על עקוב).
פרסם תוכן שמיועד לשיתוף מחדש
הקהל שלך רוצה לעסוק בתוכן שימושי ומעורר השראה. אז כשמתכננים את הפוסטים שלך, חשבו על סוגי תוכן שאנשים אחרים עשויים לרצות לשתף.
אנשים אוהבים לשתף אינפוגרפיקות. הזינו את הרצון הזה על ידי אספקת העוקבים שלך עם תובנות המומחים שלך. אם מישהו יטמיע את הפוסטים שלך באינסטגרם בבלוג שלו, אתה נחשף לקהל חדש לגמרי של עוקבים פוטנציאליים.
אנשים יכולים גם לשתף מחדש את הפוסטים שלך בסטוריז שלהם באינסטגרם. פוסטים אלה ניתנים ללחיצה, כך שכל מי שרוצה לדעת יותר יכול ללחוץ לפוסט המקורי שלך. זוהי דרך קלה נוספת להרחיב את טווח ההגעה שלך לקהלים חדשים ולעוקבים חדשים פוטנציאליים.
אמצו את סיפורי האינסטגרם
אם אתה רוצה יותר עוקבים באינסטגרם, אתה צריך להשתמש בסיפורי אינסטגרם. חצי מיליארד חשבונות אינסטגרם משתמשים בסטוריז מדי יום, ו-45% מהסטוריז הנצפים ביותר הם מעסקים.
אנשים שמשתמשים בסטוריז מאוד מעורבים. בנוסף, אתה יכול להשתמש בהאשטאג ובתכונות המיקום בסיפורים שלך כדי לחשוף אותם לאנשים שעדיין לא עוקבים אחריך.
הפק את המרב ממיטב ה-Stories
השקיעו הרבה מאמץ בסטורי באינסטגרם ולא ממש מוכנים להיפרד אחרי 24 שעות? דגשים בסיפורים מוצמדים הם דרך מצוינת להציג את המותג שלך לאנשים שמבקרים בפרופיל שלך. אז ארוז את הדגשים האלה עם מידע ותוכן נהדרים כדי להראות למבקרים חדשים מדוע עליהם לעקוב אחריך.
אל תשכח להתאים אישית את תמונות השער גם בהדגשים שלך.
פרסם באופן עקבי
העוקבים הקיימים שלך רוצים לראות תוכן ממך. זו הסיבה שהם עקבו אחריך מלכתחילה. אז תן להם מה שהם רוצים!
כאשר משתמשים מקיימים אינטראקציה עם הפוסטים שלך, ההתקשרויות הללו מספרות לאלגוריתם של אינסטגרם שהתוכן שלך הוא בעל ערך. האינטראקציות הללו יגדילו את טווח ההגעה שלך. אז לתת לעוקבים הקיימים שלך משהו נהדר ליצור איתו אינטראקציה יכול לעזור להביא עוקבים חדשים באינסטגרם.
באיזו תדירות כדאי לפרסם? לפי הניתוח שלנו, בין 3-7 פעמים בשבוע .
פרסם בזמן הנכון
אינסטגרם משתמשת באלגוריתם, לא בפיד כרונולוגי. אבל התזמון עדיין חשוב לאלגוריתם.
הפוך את עצמך לנגיש
השתמש בהאשטאגים רלוונטיים כדי להגיע למשתמשים חדשים
למרבה הצער, הטקסט של הפוסטים שלך באינסטגרם אינו ניתן לחיפוש. אבל ההאשטאג שלך כן. שימוש בהאשטגים מתוך מחשבה יכול להיות דרך טובה להשיג עוקבים באינסטגרם בחינם. אתה יכול אפילו ליצור האשטאגים ממותגים משלך.
האשטאגים רלוונטיים יכולים לעזור לאנשים למצוא את התוכן שלך. משתמשי אינסטגרם יכולים אפילו לעקוב אחר האשטאגים. זה אומר שהתוכן המתויג שלך עשוי להופיע בעדכונים של אנשים שעדיין לא עוקבים אחרי החשבון שלך.
אתה יכול לכלול עד 30 האשטאגים בפוסט באינסטגרם, אבל אל תגזים. במקום זאת, בצע ניסויים כדי ללמוד כמה hashtags עובדים בצורה הטובה ביותר עבור החשבון הספציפי שלך.
הימנע מגימיקים של האשטאג כגון #likeforlike, #tagsforlikes או #followme. אלה עשויים לתת לך דחיפה זמנית בעוקבים. אבל האנשים האלה לא מתעניינים במה שמייחד אותך ואת התוכן שלך. הם לא יעזרו לך לבנות קהל משמעותי ומעורב באינסטגרם.
צור קשר עם הקהילה שלך
עקוב אחר חשבונות רלוונטיים
כדאי לתייג אנשים בפוסט באינסטגרם רק כשהתוכן רלוונטי אליהם ישירות. אבל אתה יכול לעקוב אחרי כל מי שאתה אוהב. וכשאתה עוקב אחר משתמש באינסטגרם, יש סיכוי טוב שהוא יבדוק את הפיד שלך וישקול לעקוב אחריך בחזרה.
הקשבה חברתית נהדרת למציאת שיחות ומשתמשים משפיעים (המכונה משפיענים ) לעקוב אחריהם.
מדור "הצעות בשבילך" של אינסטגרם הוא גם משאב שימושי למציאת חשבונות רלוונטיים לעקוב אחריהם. ההצעות האלה מופיעות בפיד שלך באינסטגרם בין פוסטים, בין סטוריז או בצד ימין של המסך במחשב.
רק זכרו לא לעקוב אחרי יותר מדי חשבונות אחרים מהר מדי. יחס העוקבים שלך, או מספר האנשים שעוקבים אחריך בהשוואה לכמה אתה עוקב, חשוב לאמינות.
ואל תעקוב אחרי אנשים רק כדי למשוך את תשומת לבם, רק כדי לבטל את המעקב אחרי שהם עוקבים אחריך בחזרה. זה סוג של מהלך מטורף ויפגע במוניטין שלך באינסטגרם.
צור קשר עם קהילות קיימות
כמו כל רשתות המדיה החברתית, אינסטגרם עוסקת בקהילות שנבנו בתוכה. אז ודא שאתה משתתף במרחבים האלה.
התחבר על ידי לייק, הערה ושיתוף תוכן ממשתמשים אמינים אחרים בקהילה שלך. הימנע מהערות כלליות (כמו "פוסט מדהים!") שנראות כאילו הן מגיעות מבוטים.
מעורבות בפוסטים אחרים עוזרת למשוך תשומת לב (ועוקבים חדשים פוטנציאליים) בשתי דרכים:
- אנשים מקבלים התראות כשאתה אוהב ומגיב לפוסטים שלהם. הם עשויים לבדוק את הפרופיל שלך כדי להחזיר לך טובה.
- אם אחרים מוצאים שההערות שלך מתחשבות או מסקרנות, הם עשויים לבדוק את הפרופיל שלך.
המשיכו ללמוד
צור מסנן AR
מסנני AR לסיפורי אינסטגרם הם אפקטי תמונות שמשתמשי אינסטגרם יכולים להשתמש כדי לשנות תמונות שצולמו דרך המצלמות הקדמיות והאחוריות של הטלפון הנייד שלהם.
כל משתמש באינסטגרם יכול כעת ליצור מסנן AR. המסננים שאתה יוצר חיים בחלק משלהם בפרופיל האינסטגרם שלך.
אם המסנן שלך אינו פרסומי או ממותג, הוא יופיע גם בגלריית האפקטים של Stories Instagram, שם כל אינסטגרם יכול למצוא אותו.
כיצד יצירת מסנן AR עוזרת לך להשיג יותר עוקבים באינסטגרם? שם החשבון שלך מופיע בפינה השמאלית העליונה בכל פעם שמישהו משתמש במסנן AR שלך. ניתן ללחוץ עליו ויכול להביא יותר מבקרים חדשים לפרופיל שלך.
למד מהתובנות של אינסטגרם
כלי הניתוח של אינסטגרם יספקו לך נתונים על הופעות עבור כל פוסט, יחד עם טווח הגעה, מעורבות, פוסטים מובילים ועוד. אתה יכול גם למצוא מידע דמוגרפי על העוקבים שלך, כולל מין, גיל ומיקום.
שים לב באיזו שעה ביום העוקבים שלך משתמשים באינסטגרם, כדי שתוכל לפרסם מתי יש סיכוי גבוה שאנשים יראו את התוכן שלך ויעסקו בו. חנוני נתונים שרוצים להעמיק אולי ירצו לשקול כלי לניהול מדיה חברתית כמו Hootsuite. כלים אלה יכולים להראות לך את הזמנים הטובים ביותר לפרסום על סמך הופעות, מעורבות ותנועה. הם גם יתנו לך חבורה של מדדי ביצועים מועילים אחרים, כמו קצב גידול העוקבים שלך.