איך להכין שייקים לירידה במשקל וכתחליף לארוחה

תוכן עניינים

מהו שייק שיכול לעזור לירידה במשקל? שייקים כתחליף לארוחה ארוחה יכולים להחליף את ארוחת הבוקר, הצהריים או הערב. הם מלאים בחומרים מזינים ויש להם פחות קלוריות ממה שאנו אוכלים במהלך הארוחה. השייקים הללו עשירים בחלבון, הם ממלאים היטב את הקיבה ואינם מעמיסים על הגוף קלוריות נוספות. חלק מהשייקים הללו מגיעים מוכנים בפחית או בקבוק. בעוד שאחרים מגיעים בצורת אבקה שניתן לערבב עם חלב או מים. בממוצע שייקים אלו מכילים 200-400 קלוריות, כמות טובה של חלבון. סיבים וויטמינים חיוניים נמצאים בהם גם כן.

יתרונות צריכת שייקים כתחליף לארוחה

1. שייקים אלה מלאים בחומרים מזינים וחוסכים זמן למי שיש לו לוח זמנים עמוס.

2. כאשר מנסים לרדת במשקל, שייקים הם תוספת טובה לתזונה. הם דלים מאוד בקלוריות וטובים לבריאות.

3. הם מוסיפים סיבים ששומרים על הבטן מלאה למשך זמן ארוך יותר. הם גם טובים לעיכול ומונעים מהגוף נפיחות או עצירות.

מתכונים של שייקים לירידה במשקל וכתחליף לארוחה

השייקים להחלפת ארוחה מסייעים בהגברת חילוף החומרים, ושומרים על הבטן מלאה למשך זמן ארוך יותר. הנה כמה מתכונים של שייקים בריאים מפירות טריים, ירקות ואגוזים.

שייק פירות יער מגוונים

קח כוס אחת  עם מבחר פירות יער קפואים [תותים, פטל, אוכמניות]. חצי כוס בייבי תרד, כף חמאת שקדים, 2 כפיות אבקת חלבון וניל, כף אחת שיבולת שועל לא מבושלת וכוס מים. מוסיפים את כל המרכיבים לבלנדר, מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה, מוסיפים כוס מים עד לסמיכות הרצויה של השייק. מוזגים לכוס ותיהנו מהשייק שלכם.

שייק אורז בננה

שייק זה הוא בחירה מושלמת לארוחת בוקר או צהריים. קח חצי כוס פירות יער מעורבים, כפית חלב קוקוס, כוס אורז מבושל, כפית זרעי צ'יה ובננה אחת. מערבבים את כל החומרים בבלנדר למשך 30 עד 40 שניות. שייק בריא וטעים מוכן לשתייה.

שייק תרד

זה שייק הירקות הטוב ביותר להפחתת משקל. קח חצי כוס גבינת פאניר מגוררת. שתי כפיות אבקת חלבון, כפית אחת מיץ לימון, כמה קוביות קרח. קערה אחת של תרד, חצי כוס מים וכפית אחת של דבש. מערבבים את כל החומרים בבלנדר למשך דקה. כשהתערובת נעשית סמיכה, מוזגים לכוס לשתייה.

שייק תפוחים

שייק זה עשיר בסיבים, ויטמין C ומכיל גם נוגדי חמצון. מרכיביו מכילים 2 כפיות חמאת קשיו, חצי כוס חלב סויה, מעט קוביות קרח. כפית אחת זרעי צ'יה ותפוח אחד. שטפו את התפוח וחתכו אותו לחתיכות קטנות ואז הכניסו אותו לבלנדר. מוסיפים חלב סויה, חמאת קשיו, זרעי צ'יה, קוביות קרח ומערבבים היטב. התערובת צריכה להיות סמיכה. כעת הגישו אותו בכוס ותהנו משייק תפוחים בריא וטעים.

פינה קולדה

שייק מלא ויטמינים, דל בקלוריות ועשיר בחלבון, סיבים ושומנים בריאים. קחו חצי כוס חלב קוקוס קל לא ממותק, חצי כוס אננס חתוך לקוביות, 1/4 בננה קפואה, 2 עלי בזיליקום טריים, חצי כף אבקת חלבון צמחית ומים. מערבבים היטב את המרכיבים למשך 30 שניות, מוזגים את התערובת בכוס, מוסיפים מים ומגישים.

מאמרים נוספים :

תוכן עניינים

מאמרים נוספים: